Individualno poslovno savjetovanje

Poslovni savjetnik i individualno poslovno savjetovanje

Donošenje odluka je sastavni dio poduzetništva. Odluke moraju biti usmjerene ka ostvarenju ciljeva poduzeća i u skladu s politikom upravljanja poduzeća. Individualno poslovno savjetovanje stvara čvrst odnos između poduzetnika i savjetnika u sagledavanju mogućnosti unaprjeđenja raznih strateških i operativnih aspekata poslovanja. Cilj je da se temeljem ekspertize savjetnika ubrzaju i učvrste određeni procesi koji su nužni za postizanje poslovnog rasta.

Program individualnog poslovnog savjetovanja klijentu osigurava:

  • širu sliku razmatranja problematike i mogućih rješenja,
  • objektivnost pristupa te
  • vjetar u leđa jer se zadatku pristupa timski.

U kojim područjima savjetujemo?

Klijente savjetujemo u područjima: UPRAVLJANJA, PRODAJE I FINANCIJA. Ne postoji gotovo rješenje, postoji samo rješenje koje je prilagođeno potrebama vašeg poduzeća.

U ulozi poslovnog savjetnika ćemo:

  • poslušati vaše želje i ideje,
  • procijeniti kako vam možemo pomoći uz prijedlog konkretnih aktivnosti za unaprjeđenje trenutnog stanja,
  • predložiti kalendar konkretnih aktivnosti kojima postići cilj,
  • proaktivno vas voditi kroz proces implementacije planiranih aktivnosti,
  • s vama rješavati nepredviđene situacije,
  • bildati vaš biznis kako bi postigli novu, bolju razinu organizacije, efikasnosti i poslovnih rezultata.

Kako se klijent može pripremiti za poslovno savjetovanje?

Pripremite sva pitanja koja imate (ne postoji glupo pitanje). Svaka poslovna odluka utječe na niz aspekata poslovanja, stoga je vrlo važno situaciju sagledati sustavno (infrastrukturno, pravno, porezno, financijski i sl.). Optimalno rješenje znači usporedno zadovoljiti što je moguće veći broj aspekata.

Što klijent mora osjećati nakon procesa individualnog poslovnog savjetovanja?

  • Sigurnost da je proces pod kontrolom! Poslovni savjetnik vam prenosi informacije i specifična znanja koja vam otvaraju novu perspektivu i upotpunjavaju sliku o mogućnostima razvoja specifičnog aspekta poslovanja.
  • Samopouzdanje da ste stekli potrebne kompetencije i da ste ih spremni primijeniti u daljnjem poslovanju! Nakon što ste kroz određeni proces prošli s poslovnim savjetnikom, usvojili ste određena specifična znanja i metodologiju kojom možete unaprijediti rad sljedećih istovjetnih procesa.
  • Spremnost da stečeno znanje primijenite na druga područja poslovanja! Suradnja s poslovnim savjetnikom i primjena adekvatnih metoda i alata će ubrzati i unaprijediti kvalitetu vašeg rada. Stečeno iskustvo možete proširiti na druga područja poslovanja, kako bi postigli bolju tržišnu poziciju.

Individualno savjetovanje održava se prema prethodnom dogovoru.

Uvodni sat savjetovanja je za vas potpuno besplatan. Možemo ga odraditi uživo, telefonski, putem Zoom ili  Skype platforme.

Tek ste osnovali poduzeće i imate osjećaj da morate bolje pratiti svoje financije te potaknuti brži rast prodaje?

Kontaktirajte nas i provjerite na koji način možemo timski definirati proces unaprjeđenja vaše prodaje (online i offline) te proces optimalnog upravljanja svojim financijama.

Valentina and I worked together in the F&B industry, more precisely in the beverage business. During the collaboration with Valentina (1,5 years) our company was a startup with a great production potential. As a business consultant, specialized in strategy planning and implementation, Valentina supported our management board in several activities, from strategic ones to more pragmatic and “day by day” ones, raising potential issues on time and in a precise manner. We worked together to define the company positioning in terms of developing a profitable sales policy, social media communication and brand identity. Moreover, Valentina helped us monitoring our yearly budget with monthly reviews. She was always able to adapt to our changing needs for new financial resources, identifying possibilities to finance our projects with EU funds programs or bank loans which allowed us to develop some innovative products. She worked on grant applications, implementation, and reporting. Our company has benefited from the collaboration with Valentina because, during her engagement, the stakeholders (and shareholders too) knew that the company was under control and that any issue was addressed on time and properly. We had the opportunity to get valuable and deep insights regarding the Croatian beverage market, which helped us to create a company and brand positioning that will last over time. At a personal level, during our meetings, Valentina was always able to show me different perspectives on specific topic, often helping me to make the right decision for the company. This approach helped me to develop my skills not just as a manager, but as a human being too. I strongly recommend Valentina as a manager to work with, involving her directly in the company or as an external support for business planning and management. She is a fast doer and a quick thinker, always alert to the potential issues around the company and careful about the future of the client. She is devoted to her job and is always available to help and suggest new ways of solving problems. Even if she is young as a manager, she is someone who can make the difference in a company and her polite and always respectful manners can help companies developing new perspectives of doing business and improving performances.